swirya

Thursday.

kategori: Allmänt
God dag! Nyss duschat efter en riktigt trög löptur i värmen. Usch! Benen kändes slöa efter gårdagens nattrunda som faktiskt gick strålande halv tre på natten, haha. Tog sådär cirkus tre timmar att tvinga mig själv från sängen till löpskorna. Så himla omotiverad just nu till att träna. Träningssuget kommer alltid framåt kvällen. Haha. Tränar oftast styrka efter varje löp-pass om jag inte kört slut på krafterna helt ;). Då blir det armhävning, situps, squats och stretch med mera. Är uppe i 8x3 "riktiga" armhävning nu som går ganska långt ner till marken. Känns bra! Förnyat gymkortet nu, känns också bra. Mindre bra att jag tappat bort nyckeln dit dock. Skillz ;). Hoppas på att komma tillbaka till gymmet snart, men det är faktiskt riktigt skönt att träna hemma just nu. Älskar utveckling. Eller ja, utseendemässigt är det inte så stor skillnad, men fysiskt känner jag mig mycket starkare. Jag kommer alltid vara personen "slow progress is better than no progress". Haha. Bästa peplåten just nu innan det långa uppförsbacken i skogen. ↓Avicii och Skrillex är fan bästa kombon!!↓
 
Ska göra mig ordning för lite kalasliknande då lusens mamma fyller år. Hihi. Min mamma också ju för jag är deras fosterbarn :). Men ska förbi och hälsa lite på Tose först! Hörs senare så kanske ni får en bild på lusens mästervärk till tårta också ;)? 
 

 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin