swirya

think positive and positive things will happen.

kategori: Allmänt
God morgon! Inte vart uppe såhär tidigt på dygnet på ett väldigt bra tag. Syrran tvingade upp mig att köra in henne till stan idag klockan sju. Phuu. Hur snäll? Kunde sedan inte somna om så känns bättre att stanna uppe när man egentligen brukar ligga och dega i sängen till tolv. Carpe diem ;). Idag ska jag mest ta det lungt, motionera Tose och mig själv lite kanske. Ta bort plasten från gadden, wohooo! Sen måste jag skriva om en tråkig grej som hänt. Min kärlek, mitt liv, min andra halva, min kamerautrustning har blivit stulen. Hela väskan innehållande kamera, standardobjektiv, minnerskort, fjärrutlösare plus ytterligare tre objektiv. Jag som jobbade häcken av mig förra sommaren för att kunna köpa min nya kamera som inte alls är mycket använd. Suger så jävla hårt, inte minst att den blivit stulen hemma hos mig under midsommar. Morr. Men gjort polisanmälan så håll alla tummar för att dom gör en utredning ♥. Nu blir det jordgubbar och mjölk :). Nu vet ni varför jag inte kan vara kreativ med min sony och dela med mig av resultat och minnen här :(. Men upp med hakan, det är fan fredag :). 
 
Nyss pratat med min nyinflyttade stockholmsbo, ↑ saknade vän ♥
 
 
 
 
 



Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-07-04 Klockan: 11:18:55 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Fy fan vad tråkigt det med kameran! :( Vi hade ju inbrott i huset under nyårsafton för två år sedan, dem tog datorn, min gamla kamera med pappas resebilder i, en del av vårat surroundsystem och alla Sims spel (lite wtf över det haha).. Polisen var hemma samma natt och dem letade efter fingeravtryck och grejer men tydligen hade dem haft handskar på sig. ._. vi fick dock pengar från.. försäkringskassan kanske, eller hemförsäkringen och kunde köpa nya prylar.

Svar: Usch fy fan. Men sjukt skönt att du fick ersättning!!! Hoppas att jag får det också :'(
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin