swirya

Sämsta kombon.

kategori: Allmänt
Hängt med lus som tvingade mig att käka pizza. Vi har hoppat studsmatta som femåringar idag igen, haha. Drog sedan ut på en löprunda vid tolvslaget. Så himla skönt, fast riktigt svettigt (och jobbigt) trots sportbh och hotpants. Sinnes. Men sjukt vad jag älskar att springa, eller ja, när det går bra. Haha! Sjukt jobbigt när det går trögt, men skönt det också. Kommer verkligen igång när man egentligen ska ligga och sova. Varför folket :(? Plz tell me. Men nu ska jag faktiskt sova. Random snapshots ↓. Precis lika random som detta inlägget. Ville antagligen bara skryta om hur hurtig jag är ;). Not. Käka inte en hel pizza och ger dig ut och löp för fulla muggar. Just don't. Sämsta kombon. Dagens tips!

 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin