swirya

Rise and shine beautiful.

kategori: Allmänt
God morgon! Lördag. Wiiie! Testar att göra ett tidsinställt inlägg faktiskt så skrev detta igår. Haha. Mycket som ska hinnas med idag. Ska nämligen träffa några utav mina klasskompisar i stan för att äta lunch :D. Wiie! Saknade själar! Är tydligen någon matmarknad som vi ska besöka. Haha, varför inte? Tanken är att hinna trimma znoze lite på förmiddagen om morgonhumöret går att hantera, vilket är ytterst ovanligt. Framåt kvällen blir det vin hos Lusen och sedan en sväng på krogen med polare. Nice! Hoppas ni får en grym lördag :). 
 
13 juni - studenten, typical me. [Foto: Bästa syrran Olivia]
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin