swirya

mobilblogg.

kategori: Allmänt
Heej! Bilat ner till Ronneby över dagen. Hunnit med både ett stopp på börjes tingsryd, (hästsport) där jag köpte massa onödig utrustning till T. Haha så dum är jag. Handlat mat och dricka till helgen. Grillat  godaste maten och avslutat med en sjukt dålig skräckfilm ;). Så himla fint här och väldigt varmt. Kommer bli en sjuk helg med mina idioter ;]. 
 
Har inget nätverk så skriver från samsungen vilket tar hela natten. Men syrran kommer imorgon (idag) och tar förhoppningsvis med sig sitt nätverk framåt kvällen :'D. Gårre från ett sjukt varmt sovrum!!
 
 
 



Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-07-11 Klockan: 13:42:13 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Haha jag ska till Ronneby idag med min pojkvän och vara hos hans mamma över helgen. x)

Svar: ååh vad kul :D. Blir det Tosia eller :D?
Wilma None




Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-07-13 Klockan: 21:25:54 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Ja vi var inne där ett par timmar under lördagen, det var väldigt roligt faktiskt! Ville åka karusell men så klart att det skulle vara så dyrt, så vi köpte lite godis och åkte hem till hans mamma sen efter att ha träffat några av hans kompisar. :) En sak som var lite läskigt var att min pojk hittade en mutter i kolan han åt på när vi var hemma. ._.

Svar: vad trevligt :D. Så mysigt är det där! Haha jag åkte två stycken, höll på att spy xD. Whaat, vad creepy :s.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin