swirya

Min lya.

kategori: Allmänt
Hej alla fina! Regnet faller och jag sitter och myser i mitt nystädade rum. Är så himla nöjd med resultatet, känns riktigt hemma. Att ta bort saker eller möblera om kan göra så himla stor skillnad. Låtit kreativiteten flöda de senaste dagarna och inrett lilla lyan alldeles själv. Nu är det finare, luftigare, personligare och inte minst mer ordning och reda, haha! Gillar mitt sängbord och min fotoväggen. Bilderna kommer från mitt gymnasiearbete som jag skrev att jag skulle visa för ett tag sedan. Men nu sitter dem hemma istället för i skolan, hur värt? Love it. 
 
Annars vart på tattueringstudion idag som skrivet. Så himla exhalterad. Känns så rätt, så himla jag, och fint blev det också. Ska kolla närmare när plasten åker av imorgon. Wiie! Blev positivt överraskad av lönen som rullat in också. Denna dagen är mycket bättre än många andra. 
 
 
 
 



Postat av: Moa Simborn
Datum: 2014-07-03 Klockan: 18:49:25 | Kika in här: http://moasimborn.blogg.se

Ohmy va fint!!

Svar: Tack snälla :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin