swirya

10.

kategori: Allmänt
- Jag rökte första gången när jag blev 18 år. Hur grymt? Röker aldrig annars, kan bli en eller två på fester, annars tycker jag cigg och tobak är ganska meninglöst. dubbelmoral.
 
- Är lite obsessed med att borsta tänderna. Speciellt innan jag ska festa. Brukar borsta tänderna innan jag tränar och åker till stallet också, haha. Bästa känslan ;).
 
- The vampire diaries och True Blood är för tillfället bästa tv-serierna i livet. 
 
- Drack inte alkohol förens jag var 17 år. Hur grymt är inte det om man jämför med dagens ungdomar som börjar festa när dom är 13? Sinnes, usch. 
 
- Jag vill göra en till gadd ;). 
 
- Är ekonomisk. Har ofta alltid bra koll på hur jag det ligger till med pengar.

- Äääälskar salladsbaren från hemköp ♥, så mycket kärlek!!
 
- Kostnaderna för (min före detta) kamera stod jag helt själv för. Likaså kläder, Tose, bal, student och allt annat i livet. 

- Jag har jobbat i över fyra år och är här med arbetslös för första gången på väldigt länge. Känns faktiskt skönt, men ändå inte ;). Jag menar jobb kommer alltid vara en del av livet liksom. 
 
- Min cykel blev stulen för några veckor sedan. Den var låst med inbyggt cykellås i bakhjulet ni vet? My one and only birthday present när jag fyllde 18 liksom. Morr på mänskligheten :@. 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Ida - foto & häst
Datum: 2014-07-19 Klockan: 00:41:53 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se/

omg bilden <3<3<33<3<3<3<33<3 älskar't haha och sallad <3<3<3<3<3<3<3
sv; hihihi, jaa den är fin :') ja läste att den blev stulen, asså att de finns såna akjnfakjdnak idioter :(

Svar: hahah bäst :D.
Ja det suger, vill fota :((((((((
Wilma None




Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-07-20 Klockan: 18:18:49 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Haha älskar att bilden passar ihop med det sista du skrev, ser ut som att han också är sur för att din cykel blev stulen. :P På tal om röka och alkohol, jag har aldrig någonsin provrökt eller ens nuddat en cigg och alkohol har jag typ aldrig druckit heller, bara typ 5 cider med alkohol i haha. X)

Svar: haha den är grym ;). Grym du är :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin