swirya

Yo.

kategori: Allmänt
Heej! Dagarna går alldels för fooort. Jättetråkigt verkligen, och jag är inte ens klar med hälften av skolarbetet. Great! Har i vilket fall beställt min studentmössa idag. Weei! Annars hade vi lite hemmafest igår som slutade med krogen, riktigt trevligt var det! Idag har jag vart ute på promme i mörkret med Toselino. Sedan blev det lite gymnastikhoppning med Flame. Usch vad dåligt det gick, fann ingen rytm eller känsla över huvudtaget. Riktigt tråkigt så får nog bli ett pass imorgon också :). Men nu ska jag tvinga mig att plugga lite och tagga jobb imorgon. Woho. Fan skolan börjar snart. Orkar inteee. Sen är min mobil på lagning också så inget alarm eller något. #lovelife. Justeja, sen har jag bytt hårfärg också. Saay whaaaat!? Vi höres! 
 
#polarbear ♥
 
 
 



Postat av: Åsa
Datum: 2014-01-05 Klockan: 12:13:43 |

Visst har du skrivit att du och Tose tränar på spansk trav? Kan du inte lägga upp en film på det? Jag har nämligen bara sett spansk skritt, och spansk trav verkar imponerande!

Svar: Ja det kan han! Ska försöka det :)
Wilma None




Postat av: Angelica
Datum: 2014-01-06 Klockan: 01:04:02 | Kika in här: http://angelchanelle.blogg.se

Vilken liten lurvis!

Svar: Hihi ja ;)
Wilma None




Postat av: Stephanie Ampel
Datum: 2014-01-10 Klockan: 06:54:04 | Kika in här: http://ampelos.blogg.se

vilken fin bild

Svar: Taack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin