swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Tisdagar ligger mig extremt kallt om hjärtat så allmänt deppig dag trots oönskad sovmorgon. Annars har jobbat vilket tagit upp resten av kvällen. Har sjuuuk träningsabstinens. Trodde aldrig jag skulle få sån obsession med träning alltså. Hela kroppen säger spriiiiing för livet typ. Weird as fuck. Imon ska jag iaf laga min tand, blöö. Fast glad pga fick tid på rätt dag, hehe :). Planerar faktiskt att eventuellt rida någon av krafterna imorgon, var aaaalldeles för länge sen. Känner allmänt såhär: ASVASDVA! Precis, inget som kan beskrivas. Nu → Teen Wolf!
 
 
 
 



Postat av: Linda
Datum: 2014-01-22 Klockan: 10:26:24 | Kika in här: http://www.nattstad.se/Lindalinnros

bra bilder

Svar: Tack :)
Wilma None




Postat av: ida foto. ♛
Datum: 2014-01-22 Klockan: 11:37:12 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

du är så snygg o.O

btw jag ska vara iväg en vecka snart, ska till österrike efter sportlovet, jag undrar om du kanske skulle vara intresserad av att gästblogga två dagar??? om du har tid och lust ofc, ;) om du vill så kan vi ju mejla om det osv xoxo

Svar: Tack fina du <3.
Men jaaaa vad roligt :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin