swirya

Today.

kategori: Allmänt

När vaknade du imorse?

Svar: 12 :'). 

 

Vad var det första du tänkte när du vaknade?

Svar: Vilken underbar dröm jag hade när jag blev vän med en späckhuggare som förvandlades till en noshörning :'). 

 

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?

Svar: Nä för min mobil är på lagning :(. 

 

Vilket humör är du på?

Svar: Helt ok, liteopepp! 

 

Vad har du på dig just nu?

Svar: Extremt sexigt nattline med en mus på ^^. 

 

Har du ont någonstans?

Svar: Lite träningsverk i rumpan bara, that's all!

 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?

Svar: Salladsbar från hemköp ♥

 

Hur mycket var din senaste lön på?

Svar: Typ 2500. 

 

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?

Svar: Tågkort på 830 kr :(. 

 

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?

Svar: Blir oftast facebook eftersom jag inte har mobil x). 

 

Vad ska du göra idag och ikväll?

Svar: Rida Flamman, promenera Tose, gymma och plugga! 

 

Vilken är den första låten du sätter på idag?

Svar: Spotify-listan K Å B E K Å ;]. 

 

Varför ska man läsa din blogg?

Svar: Är verkligen inget tvång så ingen aning varför folk finner intresse i swirya :'D. 

 

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?

Svar: Typ samma sak som nu, chillar :'). 

 

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad?

Svar: Mitt zombieliknande utseende likt en död vampire.  

 

När fotade något senast, och vad?

Svar: Fyrkverkerier på nyår!

 

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?

Svar: Nope!  

 

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då?

Svar: Mange ♥

 

Vad tror du att klockan är?

Svar: 13.30 x)

 

Vad borde du göra idag?

Svar: Plugga judenomdom och terrorister. 

 

Vad ska du ha på dig idag?

Svar: Träningskläder och mina legendariska stalljeans xD. 

 Utmanar alla som läser detta att göra denna lisa ;]. 


 

 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin