swirya

Thursday.

kategori: Allmänt
Heej! Allt bra? Haha ingen kommer svara på det ändå! Chill dag, eller chill och chill, gjort den chill pga kan inte plugga självständigt i skolan. Haha, dum elev. Sen försov jag mig också och skyllde på att tåget va inställt (åker buss ;)). Annars har jag haft pianolektion idag, sedan haft ett h-e-m-s-k-t pass på gymmet efter tre vilodagar. Allt blev överbelastat, så sjukt jobbigt var det. Sedan vart hos skrutten en snabbis innan mamma skulle ha bilen. Annars bara myst med puckolino och plingat lite på pianot som jag flyttat in på rummet, soo cozy. Dröm sött! 


 Gammla mobilbilder på finaste puck ♥
 
 
 



Postat av: Isabella Berger - Fotografi
Datum: 2014-01-24 Klockan: 16:29:11 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Åh lite avis på att du tar pianolektioner :D Vill så gärna spela piano!

Svar: Jasså :D. Vad kul, haha! Det är bara börja plinga :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin