swirya

Freestyler.

kategori: Allmänt
Hej! Galet vad jag är dålig på att skriva här! Helgen har vart helt crazie. Haft världens skönaste promillekväll i lördas med överskottenergi x 1000. Galet minst sagt och med x antal blåmärken som payback. Thanks buddy! Annars har ju skolan kommit igång igen, skoltrött efter fem dagar, jättekul! Har tappat all motivation tills att en gå utanför dörren när denhär jävla kylan kom. Har aldrig vart mesig när det gäller kyla men när den kom så plötsligt så blev det ett stort störmoment. Men nu när snön har kommit är det betydligt bättre att jag t.o.m var ute och powerwalkat med Puckolino (katten) ikväll, Hihi. Tose är typ avställd, likaså igångsättningen med Flame pga motivationen och sämst underlag till mark. Jag själv börjar "tyvärr" falla in i en svacka igen som jag gjorde i slutet av tvåstusentretton. Men försöker blicka framåt och peppa med allt roligt som kommer hända dethär året. Tagga beställa biljetter till bråvalla nästa månad. Weei! #pankpankpank. Men tänk vad jag kommer utvecklas i träningen när jag inte dricker massa kalorier varje helg :]? Sen är min mobil är tillbaka, yeey! Haha swirya är inte som "the typical fotoblogg" men det är ju faktiskt mitt place där jag rensar hjärkontoret på ord och bilder så gillar man det inte är det bara för mig att tacka för tiden (på ett positivt sätt). Har massamassa fotoabstines men ingen tid :/. Får blir lite bilder från Instagram (swiryax). Äälskar min nya keps! Peace ♥  

 
 
 
 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin