swirya

Tuesday.

kategori: Allmänt
Hej! Förlååt för jag bloggar så oregelbundet. Har varken haft tid eller lust/ork. Aja, spela roll! Igår invigde jag nya veckan med både gympass och ridpass av båda hästarna. Hur hurtigt? Idag var jag dock hemma från skolan pga av att min hals var helt konstig när jag vaknade. Drack varm oboy vid halv sju liksom och tänkte det skulle lätta upp lite, men inte. Så har försökt att hålla tyst hela dagen så min röst ska återfinna det normala röstläget vilket går askasst :(. Hade planerat att både gymma och träna hästarna idag men mår så dåligt att jag inte gjorde något utav det. Blää! Imorgon ska jag i vilket fall till der schule, hejaheja! Snart lov = tvinga sig själv att plugga ikapp allt man ligger efter i. Wohoo! Taggar fredag som f-a-n pga vampire diaries och att en väldigt skön vän (Fraai ♥) fyller år vilket ska firas :]. Nu ska jag städa, duktigt! 
 
 
 



Postat av: Agnes Bjurek
Datum: 2014-02-10 Klockan: 14:00:27 | Kika in här: http://agnesbjurek.blogg.se/

Vilken fin bild!

Svar: Tack så mycket :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin