swirya

My lovely crew.

kategori: Allmänt
Har äntligen piggnat till lite efter den långa dagen, för galet var lång den vart. Fotograferingen gick i vilket fall superbra! Hästarna var superduktiga så riktigt stolt över dem båda två. Glatt humör och inga konstigheter. Trodde Flame skulle vara lite skeptiskt till ny människa som skulle hänga och klänga men hon var okej med allt så det var otroligt skönt :). En trygg individ har hon blivit! Vart i stallet hela dagen i princip förutom lunch på pizzeria, välförtjänta dock så det var okej ;). Sedan motionerade vi dem båda innan det var dags att åka hem. Min kropp är helt slut, kan inte beskriva. Sjukaste träningsvärken efter gymmet igår. USCH. xD. Här kommer lite "behind the scenes." Vill som sagt inte avslöja resultatet eftersom det ska visas som mitt gymnasiearbete, i vilken månad vet jag inte riktigt dock. Peace / trötttjej@95

Mitt underbara crew, tack för all hjälp ♥



Postat av: Olivia Gustavsson
Datum: 2014-02-13 Klockan: 10:42:23 | Kika in här: http://oliiviiagustavsson.se

åh men åh vilka fina bilder :D

Svar: hehe tack :D.
Wilma None




Postat av: skåning
Datum: 2014-02-14 Klockan: 09:27:59 |

SPÄNNANDE

Svar: ja :D
Wilma None




Postat av: skåning
Datum: 2014-02-14 Klockan: 09:27:59 |

SPÄNNANDE








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin