swirya

Fighting just to survive.

kategori: Allmänt
Heej! Har så himla mycket att göra att jag inte ens plockade upp datorn igår. Var ute och löptränade utomhus för första gånger i år. (Saknat) Applåder!!! Tack Sverige :)). Sjuk träningsvärk i benen så var riktigt jobbigt men så himla sköönt, speciellt om man är arg, frustrerad eller har överflöd av känslor. Testa det någon gång, hjälper som fan! Motionerade Tose också lite i mörkret igår efter mördarpasset ;). Pigg och glad vit! Idag så har jag pluggat (jättemycket) i skolan faktiskt, så himla fint när man får in flowet, eller huuur? Synd att man hittar flowet typ en gång om året bara, haha. Annars har både jag och Toselino vila idag. Sköönt faktiskt, förutom att jag vill få fler timmars sömn och klockan snart är halv tolv. Hatar att vara nattuggla på grund av mitt otrooligt dåliga morgonghumör. Tog 1 h att ladda upp detta inlägg :@Me and Ida ↓
 
 
 
 
 
 



Postat av: maja fridh
Datum: 2014-02-22 Klockan: 16:48:19 | Kika in här: http://majafridh.se

Fin blogg du har!

Svar: Tack så mycket :}
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin