swirya

Wednesday.

kategori: Allmänt
God kväll! Rekomenderar verkligen inte att löpträna (eller ja, träna över huvudtaget) i träningsbyxor utan midjeband, heter det så? Så himla jobbigt när byxor inte sitter på plats, speciellt om man ska springa och byxorna ger friktion och skaver. Rekomenderar heller inte att löpträna med glapp i sitt headset. Inget himmelskt löp pass idag inte ;)? Men jag sprang både dit och hem utan att stanna, dessutom i ett ganska bra och högre tempo vissa stunder. Var ganska sleten innan jag skulle dra mig hemåt så funderade på att ta en powerwalk ist för löpning men oftast blir bloggningen lite som en pepp med det mesta jag gör. "Jag skrev ju faktiskt att jag skulle löpa så nu måste jag göra det". Lol. Känns som alltid i vilket fall sjukt skön efteråt. Varje träningpass när man är lite omotiverad i huvudet förbli alltid en liten vinst :). Tose fick stå idag så blir det nog lite svettigt imorgon för honom, och mig ;). 
 
Måste visa en jättefin bild på Tose från plåtningen med → Sabina ←. Hur fin får man va :')? Mitt fina hjärta! 
 
 
 
 



Postat av: Isabella - Szalai Fotografi
Datum: 2014-04-03 Klockan: 00:56:57 | Kika in här: http://szalai.blogg.se

Fina fina hästen! :D Har funderat på att börja träna lite själv.. men har ingen direkt anledning till det haha, kanske bara konditionsträning.. men är inte särskilt sugen på att jogga eller ta långpromenader i stan D:

Svar: Ja han är så fin :D. Vad kul :). Nä det är ju kanske inte bästa miljön men det kanske finns någon igenkänd löpslinga där du bor :)?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin