swirya

Wednesday.

kategori: Allmänt
Heej! Hoppas ni mår bra denna halft soliga dag. Haha. Jag har mest suttit innte och pluggat lite tillsammans med min upsidedown lista på spotify. Gått riktigt bra faktiskt så har bara en halv A4 kvar att skriva på ena uppsatsen, yeeey! Jag som hade tänkt att allt skulle vara klart igår, vilken lööögn ;). Nä, men jag är verkligen inte den som kan sitta och plugga 8 timmar i sträck. Annars försökt överväga om jag ska köpa ett påskägg eller dra mig till gymmet. haha? Har tränat riktigt bra dem senaste två dagarna, lite payback för vilan förra veckan ;). Hade vart så himla gott med godis, buhu. Är ledig från jobbet denna veckan också, så himla skönt! Ska cykla iväg mot stallet också sen återgå till pluggeriet. Life :). Annars käkar sallad och chillat, haha.  Hoppas ert lov är roligare ;). 
 
 
 



Postat av: Nalliiz
Datum: 2014-05-10 Klockan: 21:02:58 | Kika in här: http://purebyme.blogg.se

Wow vilken bild!

Svar: tack snälla <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin