swirya

Finally.

kategori: Allmänt
Tjohoo! Mitt gymnasiearbete är härmed avklarat. Eller ja, ska beställa bilderna så jag kan sätta upp dem i skolan, men pressentationen och allt som hör till fotograferingen är här med skriven och klaaar. Weeei! Känns så himla sköönt. Haha alla treor freakar om denna kurs just nu. Tycker dock det är lite tråkigt att den vart så oseriös :(. Det ska väl vara höjdpunkten under dem tre åren under gymnasiet tid typ? Jag har haft en awesome fotografering med mitt underbara crew, men skolarbete. Njee. Inget att hurra för. Inte för jag lagt ner min själ till hundra procent kanske då jag alldels för ofta lyckats försova mig till den lektionen. HEHE. Busig elev :3. Måste visa er urvalet utav slutresultatet om dem nu lyckas hamna på skolväggen ;). Sov fint ♥. 

 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin