swirya

Trickträning med favoriten.

kategori: Macintosh B
Hej där ute! Jag har haft fullt upp med jobb, Tose, träning och plugg. Dessutom har det vart mycket regn så något roligt fotande har inte funnits på kartan. Idag så tar jag en vilodag från flera dagars träning och ska istället krypa under täcket tillsammans med en godispåse och kolla vampire diaries ♥. Hihi. Vart och busat med favoritbebisen i sandlådan idag. Löshoppade upp till 90 centimeter vilket jag tycker är ett stort framsteg då han inte velat hoppa alls pga flera anledningar. Men allt rullar på fint så ska tacka jag till vinterns show. Yeey! Finns inget att "klaga" på. Spanska traven går framåt, likaså spinnen som mest liknar en snurr, men ändå ;)? Och så hoppat som en riktigt hopphäst idag. Dutti hezt ♥. Går inte riktigt sätt ord på denna fantastiska varelse Kommer aldrig få sånt band till något djur någonsin. Tror faktiskt inte det. 

 
 
 



Postat av: Linnea
Datum: 2013-11-01 Klockan: 19:33:04 | Kika in här: http://erne.blogg.se

Så himla söt!
Hoppas att du får en toppen fredag!
Planer för denna fredagskväll?
Kram♥

Svar: hihi jaa :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin