swirya

Blood, fangs and vampires.

kategori: Allmänt
Heej! Älskade halloween firades med utgång. Spelar ju egentligen inte någon större roll vad man gör för det blir ju alltid fel ändå. Men att gå runt som vampire har vart en ära trots att jag inte hittade Damon ute i dimman. Blod och fangs ♥. Förstår fortfarande inte varför vampires inte existerar i verkliga livet, huhu. Och ja, vampyr låter så fult, och svenskt. Höhö. Annars ägnat tid till Toselino och jobbet. Sedan storstädat hela rummet. Mys! Tillbaka till skolan imorgon. Är verkligen inte redo, ångesten dränker mig, men det är väl bara att simma mot ytan antar jag. 
 
 
 
 



Postat av: ida. ♛ [fotografi och hästar]
Datum: 2013-11-04 Klockan: 12:26:14 | Kika in här: http://prinsesc.blogg.se

åh vampyrer forever <3<3<3<33<3<3<3<3<3<33<<333<3<33<3<3 och synd att du inte hittade damon ute i dimman ahahahh

Svar: hihih jaa <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin