swirya

Well, hello monday.

kategori: Allmänt
Hejhejheej :D. Nä jag bara skoja, så glad är jag inte för att det är måndag, mindre än en timma och att jag borde sova för länge sen. Men aja. Idag har jag jobbat som skrivet. Tose fick vila. Ville inte ens fram och hälsa i hagen så han fick stå kvar och käka. Eller jo, några trick bjöd han faktiskt på. Hurtigt. Riktigt skönt att hästarna börjat gå ute dygnet runt. Annars har jag vart lite halvt döende ett tag. Astrött att allt snurrar när man ställer sig upp. Orkade inte gå upp ur soffan så låg och kollade på något blomsterprogram. Haha? Öppnat kylen typ tjugo gånger när jag fortfarande vet att de inte fanns något gott att äta. Lame. Nu ska nydushad fräsch Wilma i nyrestade lakan med framlagda kläder inför morgodagen sova. Borde skriva en bok så detaljerat jag skriver huh? Hoppas på en bra vecka :). 
 
[Källa] Kollade lite Teen Wolf idag, tagga säsong 3 :D. 
 

 
 
 
 



Postat av: anna
Datum: 2013-05-20 Klockan: 15:44:25 | Kika in här: http://bafama.blogg.se

CAN'T WAIIIT

Svar: SAMMA HÄR.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin