swirya

Wednesday.

kategori: Allmänt
Heeej! Vet inte varför men börjar alltid med någon hälsningsfras. Känns mycket trevligare :). Idag har jag haft svenskatalet som jag skrev igår. Måste skryta lite om att jag fick ett A trots att jag höll på att svimma ett tag xD. Fattar inte hur svårt det kan va att prata inför grupp? Gjort det alldels för lite med åren då jag älskade att läsa högt när jag var mindre osv. Kroppen blir ju helt creepy. Börja darra som fan, pulsen slår tio gånger mer än vanligt. Weird. Aja. Efter skolan så har jag motionerat båda hästarna idag. Jockeytränade lite med Flame. Hon var duktig och svettig blev hon också. Fick länga ordentligt på steget och jag själv kände verken i benen och lufttrycket mot hela kroppen. Underbart. Hoppas någon vågar utmana mig snart på sandvägarna ;). Sedan red jag Tose på tredelat lite på gräsbanan. Mycket bättre idag efter lite slit. Mjuknade till men orkade inte hålla igång speciellt bra. Men mycket bättre än tidigare så mycket bättre känsla idag :). Trots att jag haft honom i två år är han för mig den svåraste hästen att rida. Sist men inte minst så tog jag på löparskorna och sprang hemåt i ridkläder. Standard liksom. Klarade 3 km på 15 min vilket jag är nöjd med då jag inte sprunget så mycket på senaste. Laddar om inför morgondagen då klassen ska till Borås igen och fota underkläder:). Pirrigt, men spännande!
 



Postat av: fia
Datum: 2013-05-30 Klockan: 11:15:57 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Fasen vad hurtig och duktig du är då. :D

Svar: SOM IN I....... :D
Wilma None




Postat av: Sara Ekman
Datum: 2013-06-02 Klockan: 12:26:27 | Kika in här: http://aamaziing.blogg.se/

så fin häst :)

Svar: Tack :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin