swirya

sexi boys.

kategori: Allmänt
Blööö. Överstressad tjej. Är det normalt att man glömmer bort saker flera gång om på dagen? Typ som att jag skulle baka kakor till vårt skol-event imorgon. Tror ni inte jag kommer på det vid typ nio. Avgååår. Sen att vi har nationella prov imorgon och till det så skulle man läsa ett häfte för att vara väl förberedd. Tror ni inte jag blir påmind om det för en stund sedan. Jojjomen :)). Livet levererar, inteee... Tose och jag har lekt lite i solen i repet ikväll. Lite brist på energi och halvtråkig attityd hos honom med det var mysigt ändå. SKönt att komma bort från verkligheten lite och bara vara. Nu ska jag sooova!

eey sexi boys today. 
 



Postat av: Helena
Datum: 2013-05-02 Klockan: 06:30:12 | Kika in här: http://nenass.blogg.se

He,he vilka foton! Vilken tandkräm gör de reklam för? ;) Jobbigt att ha så mycket till skolan att göra! Minns hur det var själv. Så lätt att glömma när det är så mycket. Skönt att försvinna lite från verkligeheten då!
Lycka till med skolan!//Helena

Svar: Hahaha eller hur xD. Tack!
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2013-05-02 Klockan: 09:14:00 | Kika in här: http://www.fluffmonster.blogg.se

sköna bilder! =)

Svar: Tack!
Wilma None




Postat av: josefine
Datum: 2013-05-02 Klockan: 10:02:58 | Kika in här: http://josya.blogg.se

haha söta hästar :D

Svar: Hihi ja!
Wilma None




Postat av: Louise
Datum: 2013-05-02 Klockan: 14:03:33 | Kika in här: http://vitmossa.blogg.se

Hoppas du får tid att stressa ner snart.
Hahah så söta!

Svar: Hoppas jag med. Tack!
Wilma None




Postat av: Alexandra
Datum: 2013-05-03 Klockan: 00:13:17 | Kika in här: http://alexisen.blogg.se

Åh, hur får du så snyggt teckensnitt på rubrikerna? :)

Svar: Det är inte jag som har gjort designen så vet inte vad den heter :(.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin