swirya

Ridetour on my goat.

kategori: Allmänt
Fy fan vad varmt det var att sitta på geten idag. Pustar ut ordentligt. No kidding. Speciellt i långarmat. Phuu! Red en runda barbacka i skogen och sedan fick Tose svetta lite på ett fält. Blev mest racande då han drog sig hemmåt, var ofkouserad och hade ingen energi sålänge man inte svängde honom hemmåt. Haha. Men springa fick han göra så motion blev det. Elvira tog en bild på oss och när jag såg den efteråt så blev reaktionon: "WHAT?" Ser jag ut så? Mina ben är ju flera mil. Borde verkligen inte rida d-ponny. Sorgligt är det. Nu ska jag kolla efterlängtat avsnitt av vampire med syrran, sedan styr jag supercykeln mot Elin för myskväll. Jag är helt d-ö-d. Phuu. 
 
Mästerkocken där uppe och jävligt nöjd häst som fick panik när jag duschade av honom."MÅSTE RULLA NUUUU". 

 
 



Postat av: Elin
Datum: 2013-05-17 Klockan: 18:55:14 | Kika in här: http://exist.bloggplatsen.se

haha vilken rolig bild längst ned till vänster ;)

Svar: Hahah ja han är så go ;)
Wilma None




Postat av: Junitjej
Datum: 2013-05-17 Klockan: 19:51:49 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Vilken fin häst!

Svar: Tack!
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-05-17 Klockan: 19:53:06 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

VD VAR SÅ JÄVLA BRA IDAG. (Tror 98% av mina kommentarer på din blogg handlar om serier haha :( )
Fin och söd Tos, kommer upp och fotar er snaaaart :D

Svar: JAG VEEEEEEET. KAN JU INTE SLUTA KOLLA SÅ FÅR JU KOLLA OM IGEN OCH IGEN. haha. Men det är bara kul med kommentarer :D. Ja, gör det :D. Kom till småland :D.
Wilma None




Postat av: Myggan
Datum: 2013-05-17 Klockan: 20:29:10 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Haha hästar verkar ha nån sort fobi för att vara ren och blank :') Smuts is tha shit!8D
Sen tycker jag inte att du ska oroa dig över din längd på Tose ;)

Svar: Haha typ xD. Haha jo för den är hemsk xD
Wilma None




Postat av: consciousblues
Datum: 2013-05-17 Klockan: 21:27:29 | Kika in här: http://consciousblues.se

naw,Fin häst :)

Svar: Tack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin