swirya

Nighty night.

kategori: Allmänt
Hej händelserik dag. Haha. Måste bara säga att snapchat kan vara en av dem bästa apparna som uppfunnits. Just saying. Snappar överfula bilder och videos all the time. Awesome. (Snappa något fult till wilmasseger om ni har tråkigt, sker på egen risk dock.) Slut med prat om snapchat. Idag har jag vart på premiärtur i Elins nya lya. Bruden börjar bli vuxen och har skaffat lägenhet. Vuxet nog bjöd hon mig på mat som jag sedan satte i halsen och spydde upp mitt framför henne. Skickligheten själv. Vart ute och cyklat och höll på att välta med cykeln samt köra in i en mopedist hur man nu fan lyckas med det. Hälsat lite på macintosh. Haha måste skriva att jag red ut med honom i trollskogen igår och han var som en ny-inriden treåring som kollade på allt som går att kolla på. Sen när blev han tittig för träd liksom? Dog ett tag när han skyggade för en rotvältare, lille ponnyn hade nog lite energi. Annars så har jag jobbat hela kvällen den är låååång. När blev klockan tolv? Whut. Ojoj, håll i hatten. Ni för drömma fint så hoppas jag det finns något intressant att läsa eller att kolla på imorgon :D. Bloggpuussss till er. Varför blir man alltid så motiverad till allt när man ska sova? You tell me. 
 
 
 



Postat av: fia
Datum: 2013-05-12 Klockan: 08:33:13 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

haha hemsöker dig snart på snapchat då HUHU

Svar: Gööööööört :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin