swirya

Monster.

kategori: Allmänt
Ja hallå hurtiga dag! Näästan klar med min ena analysjävel. Bara en fråga kvar. Lycka. Var ute på Tose aka monstret idag. Han va lite pain in the ass mot mig idag så han fick sig en ett hårdare pass på fältet vilket inte gav någon större framgång. Haha. Han leker så hårt med mig. Ut i skogen ska han inte gå fram för skänkeln i någon av gångarterna. Tittig som bara den och blir rädd för grenar O.o?. Men på hemvägen är han helt annorlunda. Kaxig och ska visa upp sig, gärna springa snabbare än vad benen kan pinna. Ja han är ju rolig. Han tog energin ur mig helt så jag blev s-l-u-t-k-ö-r-d. Orkade knappt sträcka på mig. Men trots det valde jag att springa mina 3 km hem till dörren, sagt och gjort. Fortsatte sedan med att träna lite andra muskelgrupper här hemma så nu kan jag ge mig en klapp på axeln :). Btw, är det något speciellt ni vill att jag ska blogga om eller visa? Tappar lite prenumeranter. Svider lite trots att man egentligen inte vill bry sig om hur många som följer. Man vill bara vara sig själv liksom och köra sitt egna race. 
 
Ståtlig get, dock inte nytagen för idag red jag på hacket. 



Postat av: Myggan
Datum: 2013-05-22 Klockan: 07:06:52 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Håller med om att det svider när man tappar läsare x)Men du fotar så bra så jag hade gärna velat se ännu mer bilder :3 Sen något "åsiktsinlägg" hade också varit lite kul att läsa. Men sen ska du ju blogga om det du vill blogga om, om vissa inte gillar det...Så är det deras problem.

Svar: Det är assurt :(. Åh tack :D. Ja jag ska försöka. Det är bara det att jag inte vill fota bara för att visa på bloggen utan fota när jag känner för det så jag inte känner någon press :). Resultatet blir ofta bättre då :). Men ska försöka :D. Åsikter är alltid kul, något speciellt du vill läsa :D?
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-05-22 Klockan: 10:49:24 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Tur viten är söööd. Kan du icke skriva om typ din drömfotografering? :D

Svar: Hihi ja det är han allitd ;). Ja det kan jag göra :D. Bra tips!
Wilma None




Postat av: Myggan
Datum: 2013-05-23 Klockan: 16:52:39 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Håller verkligen med där, om nån frågar efter bilder så blir man enormt kritisk. Så jag menar verkligen inte att du ska känna nån press, jag vet hur hemsk det är när det blir så D:
Hmm...jag vet faktiskt inte riktigt, jag kommer ihåg att du skrev några bra för ett tag sen om riktigt bra ämnen. Men nu kör vi det klassiska som jag såg på en annan blogg för ett tag sedan: Din hästhistoria kanske?:'3 Det är väl ingen "åsikt" men ja...:]

Svar: Nej det förstår jag :D.
Åh jag kom på värsta idén, tack, min hästhistoria ska jag verkligen skriva om :D:D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin