swirya

Meningslöst vetande.

kategori: Allmänt
Blev helt nedragen i dokumentärern om de tre tjejerna som blev kidnappade i usa (?). Usch vad hemskt. Att han gick och sörjde med deras anhöriga samtidigt som han hade dem inlåsta i sitt hus. Allt folk har då inte alla hästar hemma. Usch. Utöver detta försökt så gott jag kunnat skriva på mitt svenskatal (gud vad jag skriver om mitt plugg men ni förstår kanske varför.) Jo juste, innan det så var jag på pianoavslutning där man skulle spela upp något. Gick ju inget vidare när man spelar fel 58 gånger typ. Haha. Scenskräck? Eh, lite. Annars har det regnat lite. Hört knastrar mot huset, målat naglarna och tankarna gå bara till hästarna. Haha :(. Mycket intressant inlägg känner jag. Haha. Helt meninglöst vetande vilket mitt svenskatal ska handla om. Haha :). 
 



Postat av: Malin
Datum: 2013-05-29 Klockan: 06:51:11 | Kika in här: http://malinedlund.blogg.se

Jag såg oxå en del av det programmet. Vidrigt är ordet. Man blir så illa berörd. Tänk att veta sen att man varit så nära tjejerna..och monstret.
Huga..
/ Malin
malinedlund.blogg.se

Svar: ja :(
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2013-05-29 Klockan: 09:27:11 | Kika in här: http://www.fluffmonster.blogg.se

usch den händelsen är bara för hemskt

Svar: Ja :(
Wilma None




Postat av: anna
Datum: 2013-05-29 Klockan: 09:49:48 | Kika in här: http://aannnnaaaa.blogg.se

usch, så hemskt det där..

Svar: Ja :(
Wilma None




Postat av: Tilde
Datum: 2013-05-29 Klockan: 15:08:19 | Kika in här: http://tildeb.webblogg.se

Oj, hemskt? Vilken kanal?

Svar: Tv4 fakta!
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin