swirya

Hello monday.

kategori: Allmänt
Blää! Orkar inte när man fastnar på bloglovin alldeles för länge att man blir pigg igen när man planerade att sova. Idag har jag iaf haft min första körlektion och pluggat teori dagen låång. Lektionen gick bra, mest orolig för all teori som ska sitta. Kunde ju ingenting. Väl hemma har jag vart i stallet och longerat Tose i hagen lite. Första gången på länge han faktiskt kan bli longerad, han brukar alltid tjura ihop och komma in i mitten men idag så pinnade han på efter lite push och hoppade lite pinnar också. Haha. Trickade och stretchade och avslutade med ett ligg på kommando. (Haha låter så jävla fel men hästfolk, you get it.) Känslan när han lägger sig på sidan och sluter ögonen är obeskrivlig. Lite tårögd ett tag. Inte en gång utan flera kortare stunder vågade han innan dem andra dinosaurierna klampade på oss. Återigen hemma har jag plugat lite teori och boxat på min nyupphängda säck :D. Fick ju en skruv i present som var behövlig. Tackar ;). Utöver detta känns det som jag har en pingisboll i halsen pga halsbränna som gör att jag failade att blåsa alkolåset på körskolan. Pinsamt. Åter igen, blää. Vill ha mer tid. Aja, boken kommer före datorn dessa två veckor!

 



Postat av: inthearena.blogg.se
Datum: 2013-05-07 Klockan: 08:00:59 | Kika in här: http://inthearena.blogg.se/

Vilken fin häst :) Boxningssäck skulle jag också behöva ha hemma :)

Svar: Ja eller hur :). Hehe det är asbra :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin