swirya

Fullt ös.

kategori: Allmänt
Hejsan svejsan. Orkade inte uppdatera igår, behöver inte skriva varför. Kände inte för det helt enkelt. Jag fick jobba extra så kom inte hem förens elva så Tose fick vila. Måste skriva vad som hände Puckoknasen också. Min katt. Hon hade hoppat in i någon lucka utanpå husbilen och åkte ändå till Ljungskile vad det nu ligger? Hon hittades på kvällen så hon var inlåst hela dagen :(. Orolig matte, men nu är hon äntligen hemma :). 
 
Fullproppad dag. Ohja. Gick upp tidigare än vanligt för att åka till tandis. Tycker faktiskt det var värt eftersom gluggen nu är borta. Sedan fann jag ingen koncentration i skolan så gick med några polare och köpte kex. Balle i mitt hjärta. Alltså ballerina då, som jag åt alldeles för många utav. Bestämde mig för att åka hem. Väl hemma så har jag vart snäll och städat och efter det tränat. Tjugo minuters boxning, tjugo minuters varierande löpning nere på cykelnbanan och lite styrka på rummet. Lagat megagod omelett och sedan tagit svarta faran till stallet. Träningsverken fanns alla redan där. Underbart. Pysslade en lång stund med T i stallet och red sedan lite engelskt på gräsbanan faktiskt. Fokus på bra bjudning och lyssna på skänkeln. Funkade inte alls bra då han inte tar skänkeln över huvudtaget. Driver man på honom blir han bara stel och spänd så red ut i skogen i bestämt fullt ös, trav och galopp (yolo) och då hade han inga planer på att vända eller leka slingrande orm. Fortfarande inget bra pass. Blö. Men när det går dåligt blir man lite extra taggade på att åtgärda känslorna imorgon. Nu sitter jag här och ska både, spela piano, duscha och plugga. Orkar inte. Ligger efter som fan. Sex skrivuppgifter. Phuu. Äh fan. inte ikväll. Nä nu börjar jag bli trött och den känslan är awesome. Bäst att ta den chansen så man inte piggnar till. Haha. 

Torsdagsfin blev han idag. Ni skulle se han efteråt. Herregud. Han försöker verkligen uppfinna en ny hästfärg. Visst är han fin :)? 
 

 
 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-05-24 Klockan: 22:17:31 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Men tjenare, det ligger ju över Göteborg! Hur långt som
helst ju! Körde personen hem henne eller åkte någon dit med bil? Skönt att det gick bra i alla fall!

Svar: Haha ja jag fick reda på det också xD. Dom skulle bara hämta syrran där så dem åkte morgonen efter så hon bodde i husbilen över natten och dagen. Haha :). Men nu är hon hemma mitt hjärta <3
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin