swirya

fifty fifty, bitch.

kategori: Allmänt
Jo, rubriken säger det mesta. Teoriprovet klarade jag fint, det vill säga godkänt. Aldrig vart så nervös på flera år. Kunde känna pulsen slå genom hela kroppen. Ont i hela magen och ett huvud som gick i 110. Sjukt. Både jag och syrran klarade teorin så framåt eftermiddagen var det dags för uppkörningen vilket syrran också klarade galant. Grattis ♥. Hon hoppade ut ur bilen i glädjetårar och det var min tur att hoppa in med en iställning att jag kommer klara det lika bra som hon. Spänd som en fiolsträng men ändå levande för stunden. Tappade bort mig åt vilket håll jag skulle i en rondell så missade att kolla åt vänster. My bad, yes. Sedan sa denna gammla, konstiga, rökstinkande gubben som satt bredvid mig att jag inte hade uppsikt bakåt och låg alldeles förnära en cementvägg som tillfälligt fanns där pga ombyggnad. Vägen var smal som jag vet inte vad, 70 km/h och möten med lastbilar, men nejnej jag låg förnära högerkanten. Var han ens uppmärksam på min körning för jag kollade sikten bakåt heeela tiden i alla speglar :(. Sååå besviken, ledsen och arg. Sen att det inte finns tid för uppkörning förens i slutet av juli gör mig bara ännu mer ledsen. Det innebär att jag i såfall måste göra om teorin då också eftersom det gått två månader imellan. Men ska försöka hitta så jag kan köra upp i något annat län. Sen att jag (av alla) fick uppkörning halv fyra när alla slutar jobbet var väl också lite retligt när det är som mest bilar. Kan ju inte lägga skulden på honom bredvid med det fanns ingen stämning alls. Bara hård, kall död typ. Så är det. Texten blev lång som fan men aja. Kul för er som läste om mitt misslyckande i livet :)) Nu ska vi "fira" mitt mysslyckande/Olivias körkort. Det tråkigaste är att jag måste göra om körning igen. Återuppleva samma känslor. AVGÅR!
 
Sötaste hunden jag sätt i mitt liv på körskolan och jag och taggad syrra innan teoriprov. 
 



Postat av: Elin
Datum: 2013-05-16 Klockan: 19:13:45 |

<3 <3 <3

Svar: <33
Wilma None




Postat av: Malin Jonsson
Datum: 2013-05-16 Klockan: 20:39:46 | Kika in här: http://tjugosjundeoktober.blogg.se

Grattis till att du klarade halva iallafall, det är duktigt det med! Hoppas du hittar en tid så du slipper göra om allt.

Svar: Tack snälla :D. Ja det hoppas jag också!
Wilma None




Postat av: JUNITJEJ
Datum: 2013-05-16 Klockan: 20:42:37 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Kanonsnöt hund!

Svar: Jaa!
Wilma None




Postat av: Marie Bergman
Datum: 2013-05-16 Klockan: 20:59:31 | Kika in här: http://livetiluxemburg.se/

Åh vilken söt hund =)

Svar: Eller hur :D.
Wilma None




Postat av: Ida Nilsson
Datum: 2013-05-16 Klockan: 21:00:13 | Kika in här: http://idacnilssons.blogg.se/

jag förstår dina känslor, men samtidigt så får du tänka på att du kommer lära av dina "misstag" och vara ännu bättre nästa gång. Du kommer tänka extra noga på det du misslyckades på idag. Sedan håller jag tummarna på att du får en annan att köra upp med nästa gång! Min tant var helt underbar och pratade om allt möjligt under tiden, det lättade!

Svar: Dom är inte härliga, haha ;D. Ja eller hur! Vad skönt att du fick någon "vettig", hade också velat ha det. Tack för din kommentar :)
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-05-16 Klockan: 21:23:53 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Vilken sötis vovve :-D

Svar: Jaag veeet :'D
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-05-16 Klockan: 22:14:40 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Vi borde åka och kicka gubbens ass. Typ skicka snubben i arrow på honom.

Synd att du inte klarade det, men gött om du kör upp i annat län? Typ Halland eller kära Skåne <3 typ! Jag kan berätta att jag sög på min lektion idag och mitt körkort är en bra bit borta om det känns bättre :))

Svar: EH JA TACK! Vill sätta en arrow rakt i hjärtat som Ollie gör. (hoppas inte random folk läser detta) MEN HAN VAR SÅ JÄVLA PAIN IN THE ASS mot mig.
Ja det är det ju annars är det nog kört xD. Skåne <3. Min körlärare kommer från älskade skåne. Hahah påminner om dig så jävla mycket xD. Tell me about it på bloggen dirren!!!!!!!!!!!
Wilma None




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-05-16 Klockan: 22:37:43 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Du ska se att det går bra nästa gång, heja Wilma!! Grattis till teorin! :)

Svar: Ja får hoppas på det :). Tack ^^D.
Wilma None




Postat av: Sabina
Datum: 2013-05-17 Klockan: 12:11:24 | Kika in här: http://isbitarna.se

Skönt att du klarade teorin i alla fall, grattis! Och körningen klarar du nästa gång! Hoppas du slipper göra om det, det är ju inte ditt fel att trafikverket inte har fler tider ;) stå på dig!

Svar: Ja det var en lättnad! Hoppas det också :). Nej men det blir ju mitt problem. haha xD.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin