swirya

Dear monday.

kategori: Allmänt
Tack, tack, TACK för alla fina kommentarer. Blir så himla glad verkligen! Och tack till bästa bloggportalen som länkar mig på framsidan. Hoppas ni tycker jag är "värd" det eller vad man ska kalla det. Att det är värt att klicka på min bildlänken på framsidan för att sedan komma till min blogg. 
 
Idag har det inte blivit något stall utan mest bilkörande och teoriplugg. Det börjar närma sig slutprov och uppkörning. Jag får lite ångest och panik av att blogga istället för att plugga då jag börjar bli jättestressad av allt plugg och all kunskap som ska sitta. Körde iaf halkbana idag och det var så jävla roligt. Ännu roligare när de va en snygg kille där. Mohaha. Det var det! Btw, de var ingen fröjd att leva på yolo igår för försov mig idag så han varken göra mig ordning eller laga mat. Skillz. Nu ska jag ta med min huvudverk till sängs. Gårre på er fint folk. 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin