swirya

Dear monday.

kategori: Allmänt
Satan i gatan. För en gångs skull sjukt gött att vara trött. Men hur awesome är det inte att plugga på distans imorgon så man kan vara uppe lite längre only for you guys ;)? Idag så har det vart en halvdag i skolan. Sedan åkt hem och pluggat lite idrotts-analys som nu efter en stund sedan blev klar. (Känslan som uppstår :')) Dessutom blir man jättemotiverad utav att sitta och skriva om muskler, styrka, blod, uthållighet osv. så slutar det med att man sitter här som en överviktig säl. Lovely. Men lite har jag fått jobba idag. Eller jo, ganska mycket. Ridit en pain in the ass, aka vit idag. Testade att rida på ett rakt bett som över förväntat passade honom bra. Men han fipplade som fan och skulle verkligen i.n.t.e backa idag. Usch, hemskt pass. Ingen balans eller rytm. Hoppas ingen såg oss. Blö. Men han va på himla bra humör när han fick halva min banan och efter lite mys och trickande i hagen ♥. Pansarvagnen har fått vara ute i naturen, jagat uv-scouter har vi gjort. Herregud vad det finns kraft i den kroppen. Sinnes. Riktigt stark idag efter längt lite i galoppen. Sen är det kört typ. Men det är fortfarande en fröjd att träna henne :D. Verkligen helt olika individer är dem, skönt det!

 
 



Postat av: Sara
Datum: 2013-05-28 Klockan: 07:59:43 | Kika in här: http://aamaziing.blogg.se

Hästar har så snälla ögon! :)

Svar: Hihi ja dem flesta :D.
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-05-28 Klockan: 10:04:27 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Han heter ju inte Tos för inget! (låter bra på skånska iaf huhu)

Svar: fattar nada because i'm afterblieven.
Wilma None




Postat av: Jaqueline
Datum: 2013-05-29 Klockan: 18:14:40 | Kika in här: http://openworldphoto.blogg.se

Fin bild! Mysig dag du verkar ha haft!

Svar: Tack :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin