swirya

Days like this.

kategori: Allmänt
Hellu! Var ett tag sen. Jag har vart på körskolan hela vardagarna och har inte haft tid att sköta om mitt husdjur swirya. Sorry swirre. Jag har blivit sjuk vilket händer väldigt sällan. Halsbränna, förkylning och i mellanåt huvudverk. Det uppskattas inte kan jag meddela. När jag vaknade idag var jag helt död. Fast känslan av att mitt rum var nystädat gjorde mig lite gladare. Det såg ut som ett bombnedslag (som det gör alla andra dagar typ.) Haha. Nä men vet inte vad jag ska skriva riktigt. Orkar inte med när ett problem uppstår som gör att ens humöret förstörs för hela dagen. Något som irriterar mig, som idag. Ska göra lite teoritester innan jag ska släpa mig upp till stallet med min nya cykeln som jag jag fick bära hem efter premiärturen. Standard. 
 
Lite gamla vårbilder får mig att sakna kameran lite, fast den ligger ju här. Bara tiden som fattas, snart så :). 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin