swirya

Blä.

kategori: Allmänt
Blev inget bröllop för strulade med skjuts. Skittråkigt då jag verkligen ville vara där och Lunne ville inte cykla så kände inte för att tvinga henne. Istället har vi fotat lite efter att hon lockat mitt hår.. Ska nu cykla mot stallet. Känner att det kommer ösa regn precis när jag satt mig på cykeln, sen lite trötthet på det. Jippi! Har massa känslor att bli av med. Blää. Hoppas hästarna hjälper mig med det. Peace. Snodde första bilden från Lunne. Hehe. 




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2013-05-28 Klockan: 00:30:11 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Ditt håååår kvinna.

Svar: Haha typ så xD.
Wilma None




Postat av: ctinas
Datum: 2013-05-28 Klockan: 10:35:24 | Kika in här: http://ctinasunnegardh.blogg.se/

åh åh åh så himla vackert hår! Vilken locktång använde ni? Blev så himla fint!

Svar: Tack så mycket :D. Vet inte riktigt vad hennes heter tyvärr :(
Wilma None




Postat av: sara
Datum: 2013-05-28 Klockan: 13:51:39 | Kika in här: http://roblessara.blogg.se

åh så fint hår du har!

Svar: Taaack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin