swirya

You sun of a bitch.

kategori: Hästar
Alltid lika kul att fota dessa figurer. Haha vi har så roligt tillsammans jag och Einar. En kväll med mycket skratt blev det allt. Meyja är en islänning för er som undrar. Hihi. Nu ska jag kolla Johan Falk med brossan. Yeah. 
 

 
 



Postat av: Sabina
Datum: 2013-03-09 Klockan: 00:31:12 | Kika in här: http://isbitarna.se

Jag måste ju fråga, hur hög är hon ungefär? Hon ser så stor ut, eller är ryttaren "liten"? :P haha

Svar: Elin vet inte riktigt men hon tror hon är högre än ponnymåttet iaf. Men hon är lite grövre och kraftigare än den "vanliga" modellen eller vad man ska kalla det ^^.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin