swirya

Wednesday.

kategori: Allmänt
Slutade tidigare idag vilket var supermegaawesome. Inte vart en bra skoldag dock. Knappt fått mycket gjort, mest bara drygat runt och irriterat mina klasskompisar som jag är rätt bra på :D. Kul med någon positiv egenskap hos sig själv liksom ;).
 
Tose ska som sagt få ta det lite lugnare ett tag då jag fått lite svar på hans beteende ifrån sessionen med telepaten. Han är lite stel, uppsvälld och nedstämd så för tillfället blir det promenad, stretch och umgänge. Kände igen väldigt mycket som står skrivet i protokollet så förtroendet till teleaptisk djurkommunikation blir starkare. Vill själv återuppta att kunna prata med djur via telepati som jag tidigare kunnat efter att jag gick en kurs inom ämnet. Men självfötroednet och styrkan försvann tyvärr. 
 
I vilket fall så var Tose mycket pigg idag vilket jag lever lite på :D. Wie. Först chillade jag lite i hagen, ryktade en bra stund i boxen med JB från mobilen. Hihi. Gick en promenad, ett varv i klätterbacken vilket var halt och sen mesade vi runt lite i en hage. Piggelin vit som skulle bocka med grimskaft. Eh ja gick inte så bra xD. Blev en del trav och headbangs från hans sida också. Efteråt motionen så blev det lite stretch i stallet och chill i boxen. 

Ätit kladdie och kollat ponnyakuten. Alltså sjukt ovärd "serie". Vill inte klanka ner men vissa metoder och ord är bortom okej för mig. Känns som alla bara dumförklarar sina hästar kors och tvärs innan dem ens vet hur dem själva och hästarna fungerar. Blä. Trevlig kväll från mig :) 
 

 
 
 



Postat av: JUNITJEJ
Datum: 2013-03-13 Klockan: 20:35:41 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Så fina hästbilder!

Svar: Tack snälla :).
Wilma None




Postat av: LORISSA LOVEBOMB
Datum: 2013-03-13 Klockan: 20:50:18 | Kika in här: http://lorissalovebomb.se

Dina foton är fantastiska :) Härligt också att sluta tidigare dagar då man inte är på topp i skolan.

Svar: Tack snälla du :D. Ja, verkligen :D
Wilma None




Postat av: Sofia
Datum: 2013-03-13 Klockan: 21:06:37 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Fina bilder! :-)

Svar: Tack Sofia :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin