swirya

Wednesday.

kategori: Allmänt
Idag har jag gått runt i lockigt hår som en liten prinsessa. Nä, bara skämta. Fast jag hade lockigt hår. Insåg tidigare att jag struntar i att gräva ner mig någonstans och vänta på våren för den kommer ändå inte komma på ett tag då orten är lika vit som ponnyn för tillfället. Jättekul huh? Idag så har jag vart i skolan som vanligt sen efter det lagade jag massa mat. Var och hälsade på T och gjorde ordning till honom sedan gick jag en promenad hem på 1,1 mil vilket tog 1,45 timmar. Hade bara träningsbyxorna om benen på mig. Kyligt kan jag lova :P. Men Einar ersatte jb's musik i öronen ett tag så hon fick sjunga hon också. Mycket underhållande. Sen har jag övat en väldigt fin låt på pianot. Hoppas allt är fint med er annars :). Nu ska jag sova. Hihi!
 
 
 
 

 


 



Postat av: Einar
Datum: 2013-03-20 Klockan: 22:34:47 |

As long as you lllllllllove ;)

Svar: Love you <3
Wilma None




Postat av: Isabell Lundqvist
Datum: 2013-03-21 Klockan: 17:06:52 | Kika in här: http://isabellviolalundqvist.blogg.se/

Gud vilka fina bilder det är på din blogg :):)

Svar: Tack snälla du :D.
Wilma None




Postat av: Amanda
Datum: 2013-03-21 Klockan: 17:19:30 | Kika in här: http://amandaelisabet.webblogg.se/

fint med lockigt hår!:) har du väldigt platt annars?:)

Svar: Tack ;D. Japp :)
Wilma None




Postat av: bella
Datum: 2013-03-21 Klockan: 17:56:55 | Kika in här: http://ciaobellaaa.blogg.se

Fina bilder! :)

Svar: Taack :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin