swirya

Sunday.

kategori: Allmänt
Idag så har jag jobbet större delen av dagen, som alltid. Innan det sökte jag sommarjobb som blev jättestressigt eftersom jag skulle med tåget så givetvis skrev jag fel. Lovelife <3. Väl hemma var syrran snäll och hängde med till stallet där vi red ut en sväng. Jättemysigt var det! Hon fick låna Tose och jag satt på Flame. Det gick undan rätt bra i uppförsbacken på pansarvagnen kan jag säga. Gick helt okej, hon är grymt het och stark i skogen damen. Svårt att få det bekvämt mellan oss då det lätt blir dragkramp. Tyvärr har jag fått "säga upp" henne under ett tag nu när jag ska ta körkortet men ska försöka hinna med henne så mycket det går om veckorna. Nu sitter jag här hemma helt slut då jag fick stressa efter ridturen också. Blä. Hatar att stressa i stallet, blir helt utmattad av det. Hatar känslan av att få "springa" hem från stallet, vill bara åka tillbaka och krama om dem. Haha. 
 
 
 

 



Postat av: Sofia
Datum: 2013-03-31 Klockan: 22:08:40 | Kika in här: http://lovejournal.blogg.se/

Fina bilder! :-)

Svar: Taack :D.
Wilma None




Postat av: JUNITJEJ
Datum: 2013-04-01 Klockan: 10:21:09 | Kika in här: http://www.junitjejen.se

Hoppas du inte blir lurad idag på första april! Ha en fin dag!

Svar: Hehe de blev jag :)
Wilma None




Postat av: Thea
Datum: 2013-04-01 Klockan: 11:09:05 | Kika in här: http://theasspace.blogg.se

Åh vad fint! :)

Svar: Tack :D.
Wilma None




Postat av: Anonym
Datum: 2013-04-01 Klockan: 11:51:17 | Kika in här: http://hanneaasa.blogg.se

Mysig bild

Svar: Taack :)
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin