swirya

Stop being boring cuz we where made to be awesome.

kategori: Allmänt
Hello lovers! Pinnat runt i skinnjacka och keps för första gången detta året. Fint ska de va! Gått upp tidigare än vanligt, närmare fem för att åka till skolan och göra våfflor med goaste Friday. Seg skoldag och efter det en snabb tripp till T som gärna ville hänga med in med glimten i ögat. Var verkligen en perfekt dag för träning med både mig själv och honom. Underbart skinande och starkande sol. Desvärre skulle jag iväg på kurs för att få mitt körkortstillstånd vilket var okej. Ska gå intensivkurs i två veckor i maj så måste ligga i med teorin hur mycket som helst. Ska man omvandla min tolkning av lärarens sista ord med mig och min far tolkade jag det som att jag fick en snabb-biljett till helvetet då uppkörningen och allt redan är inskrivet. KUL! Nej. Blä. Aja. Kör hårt nu. Hah fattar ni? Kör. Brumbrum. 
 
Kommer inte ha alls mycket tid till T vilket är skittråkigt. Päronen vill helst att jag lägger all energi på körkortet nu. Så ska kolla om typ Einar vill va hästskötare någon dag. Hehe? Helt klart bästa tjejen som jag har stor tillit när det gäller T. Träningen med mig själv ska jag inte utesluta. Får inte hända. Snart hållt igång regelbundet i tre månader. Får.inte.sluta.punkt.slut. Allt i ett? Jo tjena, välkommen till mitt nya liv. Omg, snart 18 år. Sinnes. 
 
 

 
 



Postat av: Thea
Datum: 2013-03-25 Klockan: 23:13:01 | Kika in här: http://theasspace.blogg.se

Jättefina bilder! :)

Svar: Tack :D.
Wilma None




Postat av: Tilde♥
Datum: 2013-03-26 Klockan: 07:27:31 | Kika in här: http://tildescanon.webblogg.se

Gott med våfflor på våffeldagen!♥

Svar: Hihi ja :D
Wilma None




Postat av: fia
Datum: 2013-03-26 Klockan: 08:49:28 | Kika in här: http://sofialindeberg.blogg.se

Du kan plugga körkort åt mig också och sen skicka över till min hjärna? :DDD

Svar: Jomen tjena!
Wilma None




Postat av: Marie Bergman
Datum: 2013-03-26 Klockan: 10:58:46 | Kika in här: http://livetiluxemburg.se/

Mums med våfflor :)

Svar: Hihi ja ;)
Wilma None




Postat av: anna
Datum: 2013-03-26 Klockan: 15:58:17 | Kika in här: http://bafama.blogg.se

sv; tack :D




Postat av: Sofia
Datum: 2013-03-27 Klockan: 12:15:24 | Kika in här: http://fiiiiiiiiiiiiia.blogg.se/

våfflorna ser jättegoda ut! lycka till med körkortet!
kram

Svar: Det var dem ;). Tack snälla :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin