swirya

Monday.

kategori: Allmänt
Hellu! Idag så har jag suttet hela skoldagen lång med mitt bokomslag innan tröttheten tog över mitt psyke. Annars har jag ätit alldeles för mycket pannkakor här hemma och sedan vart en tripp hos Tose som nu över några dagar ska få ta det lite lugnare än vanligt. Också beställt en session på distans med en telepat nu i veckan till Tose som jag ser fram emot. Just nu har jag fastnat alldels för länge framför datorn. Ska ta tag i min träning som hamnat på efterkälke efter par dagar. Btw, på tal om bilden. Visste ni att jag skulle döpa Tose till "My little white dragon" om jag fick chansen? Det är titeln till bokomslaget i vilket fall. Hoppas på att kunna visa er resultatet av omslaget när det är klart om det inte blir allt för fult. Haha. Peace. 
 
 
 



Postat av: Anonym
Datum: 2013-03-11 Klockan: 20:38:36 | Kika in här: http://alexisen.blogg.se

Gör du ditt omslag i Photoshop? :)

Svar: Jag har mest jobbat i PS med själva texten och mönsterna. Men jag har placerat och lagt ihop allt i Indesign :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin