swirya

Day.

kategori: Allmänt
Idag har det faktiskt hänt en del. Vi i klassen har, eller nä vi gjorde kanske jag ska säga, en hemstudiedag idag. Istället för att jobba individuellt i skolan så bestämde vi för att jobba hemma. Funkar bättre för mig så jag började morgonen med att kolla klart klippen från MS. Efter det så åkte jag till stallet samtidigt som solen var framme. Himla motiverande. Gav mig ut på en uteritt på Pansarvagnen som var duktig. Jobbade henne lite på en åker en bit in i skogen i alla gångarter. Mycket hästkrafter som fick länga ordentligt några stäckor, men också samla. Sedan så var jag ute på en promenad med både henne och Tose en kortare runda. 
 
Här hemma så har jag ringt och sökt jobb till en industri vilket är jättehemskt. Kunde höra mitt egna hjärta slå och när händer det liksom? Aldrig. Men eftersom att chefen inte var där så fick jag ringa en andra gång. Haha usch, men det gick bra som tur var. Fick sätt mig och skriva ett CV och personligt brev som tog hur lång tid som helst så ligger efter med skolplugget nu. Men nu är allt skickat så hoppas på det bästa! 
 
Utöver detta har jag träningsverk överallt sen gårdagens styrkepass känns det som. Haha. Börda för låren alltså. Gör ont när jag går :'). Sedan har jag fått sessionen med Tose leverad från telepaten jag skrev om. Lite blandade känslor. På ett sätt lättande men på ett annat lite sorgsna men så är det. Nu blev det ganska mycket känner jag. Ska återgå till skolarbetet, men lämnar två bilder på hästarna. Så fina!
 
 

 
 
 
 
 







Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin