swirya

yeah.

kategori: Allmänt
Heejheeej! Vad händer? Igår så blev det en ganska chill dag. Kollade en film och drog sedan till gymmet. Hade sån sjuk huvudverk bara så kunde inte fortsätta. Red ett pass på banan med favoritvit. Gick inte heller så bra då han inte ville släppa i galoppen. Annars har jag bara degat hela morgonen idag. Kollat gamla klipp på mig och Tose. Haha. Nu måste jag laga mat innan jag avgår. Ha en bra dag :D. 

 
 
 



Postat av: Elizabeth
Datum: 2013-07-26 Klockan: 14:34:27 | Kika in här: http://www.eruiel.blogspot.com

Fin blogg! :D

Svar: Tack så mycket :D.
Wilma None




Postat av: Frida
Datum: 2013-07-26 Klockan: 15:38:30 | Kika in här: http://clothesoftheday.blogg.se

Fin bild!

Gratis länkning till DIN blogg! Denna blogg kommer inte att handla om mig utan den kommer att handla om ER och era kläder! Du kan enkelt bli länkad i bloggen och därmed få fler läsare än du har nu. Idén är att du skickar in din outfit bild för dagen via mitt mejl så läggs din bild upp i bloggen med en länk till din, super enkelt och helt gratis! Du behöver absolut inte ha någon blogg även om du vill visa vad du har på dig och du kan även vara anonym om du vill det, så länge du informerar mig om hur du vill ha det. Du får gärna skriva i mejlet var dina kläder kommer ifrån, om du har sytt dem själv eller helt enkelt inte vet.
Du kan nå mig på [email protected]
Välkomna!

Svar: Tack :).
Wilma None




Postat av: ♣ Ida - Hon som föddes med LKG
Datum: 2013-07-26 Klockan: 16:16:25 | Kika in här: http://idahtt.blogg.se

gillar bilden! :D

Svar: Tack :D.
Wilma None




Postat av: charmigadjuralskaren.blogg.se
Datum: 2013-07-26 Klockan: 16:50:27 | Kika in här: http://charmigadjuralskaren.blogg.se/

häftig bild!!!

Svar: Tack :D.
Wilma None




Postat av: s
Datum: 2013-07-26 Klockan: 19:56:13 |

Tack! För vem gillar inte kommentarer?




Postat av: Sara
Datum: 2013-07-26 Klockan: 19:56:26 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

grym bild :)

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin