swirya

Summer.

kategori: Allmänt
Heej! Hoppas ni mår braaa! Jag njuter av lovets ledighet. Lovely! Igår så vilade jag upp mig lite innan jag åkte till stallet och tog igen alla fyradagars-vilor för Tose ;). Red säkert över två timmar, barbacka och repgrimma, sommrigt ska det va. "Mission badplats" completed ;). Yeey! Jag lyckades hitta ett badställe som vi kan besöka med hästarna nu i sommar. Det var hur fint som helst! Tose var lite pain in the ass och ville till en början inte gå. Men jag gav mig inte utan pushade på honom ordentligt och red i kanten på en lååång (tråkig) cykelväg tills jag på hemvägen insåg att man kunde rida genom skogen typ hela vägen till sjön. Great xD. Tose aka sjöodjuret gillade att bada. Skulle dricka och plaska, rulla i sand ans so on. Nöjd ponn! Sedan på kvällen åkte vi lite impulsivt med till en fest som vi ganska snabbt åkte hem från. Haha. 
 
Idag har jag sån sjuk träningsverk i axlar från gårdagens uteritt. Shit. Hade typ behövt massage. Ska göra mig ordning för att åka och hämta upp min syster i Nässjö om en stund. Så snäll är jag :). Se till att ha en bra dag :D. 
 



Postat av: Sara
Datum: 2013-07-07 Klockan: 19:16:55 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

jättefin bild :)

Svar: Tack så mycket :].
Wilma None




Postat av: annayellowbanana
Datum: 2013-07-07 Klockan: 21:06:01 | Kika in här: http://annayellowbanana.se

älskar bildeN!

Svar: Tack :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin