swirya

Rainy day.

kategori: Allmänt
Heeej! Glad tjej idag. Iiiiih. Hittat mitt bankkort så jag kan checka ekonomin på nätet. Lönen är kommen :'D. Positivt överraskad. Yeey! En ny kamera är nu inte långt borta, blir nästan som en dröm som går i uppfyllelse. Dessutom att köpa en alldeles själv. Fick ju min nuvarande kamera i julklapp ett år (vilket jag aldrig i min vildaste fantasi kunnat tro.) Funderar mycket på om jag ska byta märke bara. Från Sony till Nikon eller Canon, men tror faktiskt jag håller fast vid sony ett tag till :). Vi får se! Idag har jag rensat/städat upp all packning sen jag sov borta en vecka. Igår gymmade jag svetten ur mig. Grymt jobbigt så värken i musklerna sitter fint idag. Men ska försöka släpa mig dit idag igen. Kom på att jag ittalade mig själv att fota självportätt idag så kanske blir det först, och sedan stallet såklart. Nu ska jag strax laga mat. Ciaaao :). 

 
 



Postat av: Jessica Fotar
Datum: 2013-07-27 Klockan: 14:44:50 | Kika in här: http://www.jessicafotar.blogg.se

Fin bild! :)

Svar: Tack så mycket :D.
Wilma None




Postat av: Frida
Datum: 2013-07-27 Klockan: 15:43:10 | Kika in här: http://wecountingstars.blogg.se

Vad fin bild!

Svar: Tack snälla :].
Wilma None




Postat av: aina [fotoblogg]
Datum: 2013-07-27 Klockan: 16:15:40 | Kika in här: http://ainaphoto.blogg.se

Fin bild :)

Svar: Tack snälla :D.
Wilma None




Postat av: Anonym
Datum: 2013-07-27 Klockan: 17:09:38 |

Fin bild och roligt när man blir positivt överraskad av lönen.

Svar: Taack! Ja eller hur :D.
Wilma None




Postat av: Sara
Datum: 2013-07-27 Klockan: 19:04:50 | Kika in här: http://sarajosefin.blogg.se

jättefin bild :)

Svar: Tack snälla :D.
Wilma None




Postat av: LORISSA LOVEBOMB
Datum: 2013-07-27 Klockan: 20:28:57 | Kika in här: http://lorissalovebomb.se

vackert fångat :)

Svar: Tack så mycket :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin