swirya

Love.

kategori: Allmänt
Heej! Jag lever men har inte haft något speciellt att skriva när man bara legat hemma och slappat hela dagen tills jag tog mig kragen och åkte till stallet, (eller ja, haffade brosans moppe pga lathet, haha.) Var ute i repgrimman på mysigaste turen i skogen. Mycket lydnadsövning på lång tygel då han ska lyssna till rösten där han gjorde ett väldigt bra jobb. Har ju speciella ljud för när han ska sakta av och byta gångart osv. Sedan la vi oss på sidan i sanden och vilade lite. Duktig kille!

Igår var grymmaste Sabina här och plåtade lite. (Iiiiih) Hon är ju så himla duktig. Först var jag en sväng hos henne och islänningarna och sedan blev det hem till "mig". Flame fick vara med för första gången och både skötte sig riktigt bra. Tose var väldigt pigg och fräsch och Flame var väldigt lugn att rida så mycket stolt matte :). Ska bli jättekul att se bilderna då det kändes riktigt bra framför kameran "live" vilket händer väldigt sällan xD. 

Första gången Sabina (som ni hittar på isbitarna.se ← klick) fotade oss när det gick katastrof, trots det blev det helt magiska bilder. Galet. 
 
 
 






Postat av: Sabina
Datum: 2013-07-25 Klockan: 00:38:44 | Kika in här: http://isbitarna.se

Tack igen för att du ville hälsa på mig och hästarna och för att jag fick hälsa på hos dig och hästarna också :D Får vi göra snart igen, mina glajjor gör att vi måste ta det snart igen ;) haha

Svar: Det är bara ruuuuuligt :D:D:D:D. Ja det tycker jag verkligen! Hoppas du inte kom hem alldeles försent :/. glajjor :O?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin