swirya

Awesome.

kategori: Allmänt
Hello summer. Igår så blev det shopping all day tillsammans med två vänner till mig vilket var supermysigt. Mycket glad tjej med nytt i garderoben :D. Iiiih. Sedan stannade jag över natten hos min fina vän Mika. Idag har jag vart på High Chaparral med mina vänner från skolan. Mysigt det också. 18 bast och gick runt och gav dem fyrbenta gräs. Haha. Fint väder när solen var på vår sida :). Yeey! Jo juste, måste skriva att jag badade med Tose igen i onsdagskväll. Han vågade simma :'D. Det var så roligt att jag höll på att dö ett tag, han trodde nämligen att han skulle dö så han drog överläppen så högt upp som det gick för att inte få vatten i näsborrarna och andades på ett himla annorlunda sätt. Haha. Han blev himla förvånad att han klarade de x'D. Så stolt över pärlan! Nu ska jag strax sticka till stallet, sedan städa och packa inför en övermysig helg i  Ronneby :). Ska bli väldigt roligt. Hörs!

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Postat av: Julia
Datum: 2013-07-12 Klockan: 21:58:29 | Kika in här: http://www.wildstormwind.blogg.se

Vad fin Tose är! Skulle också vilja ha någonstans där jag kan bada med min ponny ,Stormen :D

Svar: Han tackar :D. Jo det är en bit till vår badplats men verkligen värt då det är superfint :).
Wilma None




Postat av: Josäfin :>
Datum: 2013-07-14 Klockan: 18:07:28 | Kika in här: http://jossanamigo.blogg.se

Åhh mys!

Svar: HIhi ja :D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin