swirya

walking dead.

kategori: Allmänt
Dagens arbete. Stilleben. 
Åkte hem tidigare idag. Hade andå ingen lärare. Fattar inte riktigt mening med det när dem inte skriver upp vad man ska göra. Som idag skulle vi kolla på ett filmklipp men vi visste inte vart dvd:n va. Hm? Aja. Jag sov jätteskönt på bussen hem. Sen här hemma har jag syndat och ätit glass (och drucket oboy för andra gången idag.) Måste sluta med det alltså. Inte bra. Kommer få hål i tänderna. Faktiskt kollat Williams lista till det. Lite mysigt. Haha. Så fastnade vid datorn, samt redigerade en bild. Men nu ska jag ta mig i kragen som inte finns och åka till stallet. 
 



Postat av: Emma
Datum: 2012-12-08 Klockan: 18:19:43 | Kika in här: http://bengan.blogg.se

Shit va många objektiv, är alla dina? Vilket av dina objektiv gillar du bäst och varför? :)

Svar: Alla är inte mina, två (tredje och fjärde objektivet på andra bilden) är skolans på :). Jag är mest nöjd med objektivet som sitter på kameran. Ett sony 50 mm :).
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin