swirya

4x7

kategori: Allmänt
Bästa Caroline - The vampire diaries. Källa
Ska nog stanna uppe inatt för att vänta på avsnitt sju av vd. Så galet taggad. Det kommer va sååå bra för facebook har redan spoilat mig ;). Känner mig som Caroline på den sista gifen :'''D. Ja herregud. Vd är mitt liv. Vad en serie kan göra egentligen. 
 
 
 
 
 
 
 


 

 



Postat av: Agnes Åberg
Datum: 2012-11-29 Klockan: 21:08:57 | Kika in här: http://agnessan.blogg.se

Det är helt galet hur beroende man blir! Jag är galet taggad och vill mer än gärna stanna upp till 02.00 eller ställa klockan men är för trött, har testat innan men somnade om när jag vaknade vid 02.00, haha ;))

Delena moments är på G :DD

Svar: Hahah ja :( :'D. Haha jag får se hur det går för mig ;).

Jaaaa :'''''''D
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin