swirya

Uppdate om viten

kategori: Macintosh B
Foto: Sabina Svenningsson © Copyright.
Hur går det med viten då? Blivit lite hårdträning för oss faktiskt. Finally på det också typ. Vi har kommet igång med ridning vilket just nu funkar fint. Haft en liten svacka i början då jag kände för att lägga av helt men nu har vi äntligen kommet igång och är tillbaka på spåret. Blivit mycket ridning på banan denna månad men nu har han fått en liten vilohelg i tre dagar och det förtjänade han verkligen då han jobbat på riktigt bra i alla gångarter.
 
Han är som sagt klippt nu, kapat av manen på stackarn har jag också gjort. Haha. Men tycker det ser liiite fint ut i alla fall. Ibland. Haha Tose ser för övrigt ut som ett får. Fått massa virvlar uppe på korset och hans linjer vid klippningar har börjat köra hela havet stormar så hans klippning är långt ifrån snygg ;). 
 
Idag så var Sabina här som sagt och fotade. Han var så grymt duktig idag så är riktigt stolt över honom. Gick riktigt bra. Sabina är fantastiskt duktig så är så evigt tacksam att jag får chansen att anlita någon som henne :').
 
Ni som har starka åsikter om hjälm så kan ni glädjas över att jag bara rider utan när vi ska fota. Endast på grund av känslor. Hur hade känslan i dessa bilder vart om jag hade haft en störtkruka på huvudet liksom? Säger inte att det är fel men känslan hade verkligen inte blivit densamma så där har ni svaret :D. 
 
 
 



Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-11-18 Klockan: 21:40:58 | Kika in här: http://lisaaxelssoon.blogg.se

Så fina så! Jättehärligt att du kommit igång med blogg igen!

Svar: Taack :). Ja, jag tycker faktiskt det. Nu är det jag som väntar på din istället :).
Wilma None




Postat av: Myggan
Datum: 2012-11-18 Klockan: 21:51:04 | Kika in här: http://nordwest.blogg.se

Åh herregud vilka underbara bilder, perfekt tajming!^^ Och du och Tose är helt magiskt fina tsm!^^

Svar: Sabina är gryyyym så har henne att tacka :D. Tack snälla :'D.
Wilma None




Postat av: Elin
Datum: 2012-11-19 Klockan: 13:23:18 | Kika in här: http://slowmotionphoto.blogg.se

Jättejättefina bilder!:D

Svar: Grym fotograf :D.
Wilma None




Postat av: Ellen
Datum: 2012-11-19 Klockan: 19:17:57 | Kika in här: http://ponnyliv.blo.gg

Underbara bilder!

Svar: Tycker jag också :'D
Wilma None




Postat av: Yasse
Datum: 2012-11-19 Klockan: 21:23:41 | Kika in här: http://yassei.blogg.se

Men hallå vilka underbar bilder!

Svar: Men hallå. Sabina är grym :D?
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin