swirya

Torsdag

kategori: Allmänt
Efter skolan blev det en kall cykeltur till kulturskolan där det var piano lektion. Haha fick typ kramp i fingrarna på grund av nya ackord xD. Men ska trimma som tusan denna vecka har jag besämt. Är lite slarvig med det. 
 
Efter det käkade jag och fick sjuts till stallet. Haha jag är så kräsen att jag inte orkar cykla nu när det är kallt och halt. Får verkligen tigga till mig sjuts också. Kul. Hade dock bara lite mer än timma på mig för att få sjuts hem igen så blev lite stressigt framåt slutet. Hade inte tänkt att rida först men så blev det så ändå. Red några minuter på banan i repgrimman. Mesade runt lite i alla gångarter och hoppade över lite bommar. Kravlöst är bra. Tose var dock som en liten barnunge i stallet. Kunde verkligen inte stå stilla.. Helt ofokuserad. Men från ryggen. Pigg och gla. Ja han är rolig. 
 
Nu sitter jag här igen, framför datorn. Har två läxor kvar att göra och känner inte för någon av dem alls. Är det så jobbigt liksom?. Varför inte bara ta tag i det? Men det går inte. Har ingen lust över huvudtaget.
 
En favoritbild på mig och Tose som Elin fotat sommarn 2011. 
 
 



Postat av: RetardRiders- Martina
Datum: 2012-11-29 Klockan: 21:45:54 | Kika in här: http://retardriders.blogg.se

Hej! Nu har vi släppt ett nytt avsnitt av Hästblogg Nytt, denna gången är det en parodi på Henrik Barry! Gå gärna in och kika :D




Postat av: Lisa Axelsson
Datum: 2012-11-30 Klockan: 01:10:19 | Kika in här: http://lisaaxelsoon.blogg.se

Det blir nog bättre med skolan snart! Kravlöst är det bästa :D

Svar: ja :D.
Wilma None








Namn:


E-mail (bara jag som ser)

Här når jag dig:

Kommentar:


Hej och Välkommen till min dagbok.
Wilma heter jag, galen och kreativ tjej på
23 år som befinner mig i staden Jönköping.

Tidigare studerat media/foto men
jobbar nu som lagermedarbetare och har en stark vision om att bli brandman. Jag bloggar tyvärr inte flitigt längre, men loggar in när jag känner för att dokumentera.

Är tidigare fodervärd åt min vita springare
Tose som bloggen kretsade mycket kring.
Blev himlens finaste ängel 180809 ♥

Idag är jag en stark och positiv individ som brinner för fotografering, inredning,
skapande, konst, träning, umgänge,
hästar, mat,
veganism, jämdställdhet,
psykisk ohälsa och mina katter!


Follow on Bloglovin